+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

HOTEL AGRICOLA Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 299 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jaroslava Kramperová

jednotlivec, 11.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Ochota personálu a jejich profesionální přístup, čistota a kvalita služeb

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme Vám za Vaše kladné hodnocení a budeme rádi, když si náš hotel vyberete i pro další pobyt. Vedení hotelu.

Irina Chramova

dospělý pár, 4.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Tomčala

rodina s malými dětmi, 21.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Výhodná poloha Klidné okolí Mnoho vyžití pro dospělé i pro děti

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Josef

dospělý pár, 5.8.2017

havířov Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan Nohava

dospělý pár, 10.7.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

jiří stehlík

jednotlivec, 23.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše petfektni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Snídaně s velkým výběrem a kvalitou.

  • Malé množství parkovacích míst. Vjezd mení totožný s adresou.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

pzdenka. Štorková

jednotlivec, 15.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Špatně značení příjezdu k hotelu

  • Jednodušší jídelníček na obědy a večeře snídaně dostačující!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lenka Brožová

jednotlivec, 4.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Tiché, příjemné ubytování, dobrá kuchyně a milý personál.

  • Na pokoji není malá lednička a trezor.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Hana Krejčová

dospělý pár, 15.5.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel je blízko přírody, klidné tiché místo. Parkování auta v areálu hotelu. Lázeňské služby přímo v budově hotelu. Široká nabídka lázeňských procedur. Sauna, bazén. Dostupnost centra města městskou dopravou i pěšky. Dobré jídlo. Příjemný a ochotný personál jak v hotelu tak v lázeňské části. Vstřícnost k požadavkům na změny předplacené služby. Vybavení pokoje a velikost pokoje. Venkovní žaluzie. Dostupnost wifi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
jsme rádi, že se pro Vás stal pobyt v našem hotelu Agricola Sport & Wellness Centre v Mariánských Lázních příjemným zážitkem. Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše milé hodnocení, Váš názor na služby a kvalitu našeho hotelu jsou pro nás velmi důležité. Budeme rádi, když náš hotel opět navštívíte.
Vedení hotelu

Pavol Belica

jednotlivec, 14.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi dobré služby ve wellness centru. Upravenost a čistota okolí hotelu. Profesionální úroveň personálu. Kvalitní služby stravování.

  • Žádnáí nabídka polévky k večeři. Nedostatečná nabídka ovoce. Nedodržení rezervace stolu v jídelně.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení Vašeho pobytu. V rámci Vašeho pobytu jste měl polopenzi, která se skládá z tříchodového menu (předkrm, hlavní chod a zákusek) a salátového baru. Polévka v rámci polopenze není, ale je možné si ji přiobjednat, v denní nabídce ji máme. Ovoce je podáváno ráno ke snídani ve formě ovocného salátu. Místo na večeři v restauraci jste měl po celý pobyt stálé, pouze na snídaně se mohlo stát, že Vaše místo bylo právě obsazené z důvodu plně obsazeného hotelu.
Rádi Vás v našem hotelu opět uvidíme.
Vedení hotelu

šmídova renata

jednotlivec, 11.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všechno, byla jsem velmi spokojená

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu

Anonym

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Perfektní umístění v přírodě a klidu, přitom úžasná dostupnost pěšky do centra a na kolonádu. Kolem hotelu skvělé sportovní zázemí, ale i možnost nákupu v supermarketech. V koupelně velká spokojenost s hydromasážní vanou :-). Mohu jen doporučit.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu

Šmídová

ostatní, 8.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Krásný les hned vedle hotelu.

  • Nepříjemný a neochotný recepční. Bazén byl jeden den mimo provoz kvůli opravě, druhý den byla studená voda. Snídaňový bufet dobrý, ale večeře nám nechutnaly, kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu. Každý večer přijedou do hotelu čínští turisté a přespí tam. Z toho hotel pravděpodobné žije, takže čeští turisté pro ně nejsou důležití.

Personál
4
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Cena/kvalita
5
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a připomínky. Bohužel došlo během Vašeho pobytu k nepředvídatelné závadě na potrubí, která vyžadovala neodkladnou opravu. Z tohoto důvodu byl jedno odpoledne bazén mimo provoz a druhý den byla chladnější voda z důvodu jejího napuštění. Dle informací z našeho provozu restaurace byla Vaše připomínka k jídlu okamžitě napravena a k žádným dalším připomínkám již nedošlo.Chtěli bychom Vás ubezpečit, že náš hotel nežije pouze z čínských turistů, všichni hosté jsou u nás vítáni a jsou pro nás stejně důležití. Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme. Vedení hotelu.

Jiljí Gloser

jednotlivec, 17.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vysoce hodnotíme usměvavý a ochotný personál. pokoj byl udržovaný v čistotě. Milá byla obsluha v restauraci.

  • Nelíbily se nám zaplacené služby wellnes. masáž klasická i masáž aromatherapy trvala místo 55 minut asi 20 minut a s masážemi tohoto typu máme lepší zkušenost. Příjemná masáž byla provedena lávovými kameny. Kvalita teplých jídel byla průměrná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prověřili jsme čerpání Vašich procedur a zjistili jsme, že klasickou masáž a aromamasáž jste měli každou 55 minut, není tedy možné, aby trvaly 20 minut. Pokud jste nebyl s něčím spokojen, měl jste to na místě reklamovat, což jste neučinil. Nyní po Vašem odjezdu již bohužel nemůžeme nic pro Vaši spokojenost udělat, což nás mrzí.
Budeme rádi, když náš hotel znovu navštívíte a my Vás budeme moci přesvědčit o našich kvalitních službách.
Vedení hotelu

Miroslav Galovič

jednotlivec, 10.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Hana Simmová

dospělý pár, 25.3.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré, bazén i sauna příjemné . Nemám nic co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 21.11.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Dušan Fornalský

rodina se staršími dětmi, 20.11.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Čistota,bazén a sauna.A také dostupnost k centru.

  • Nelíbila se mi strava kterou hotel nabízel.Stále se opakující. Obsluha také špatná. Organyzace a vstřícnost na bodu mrazu.O vše aby se člověk prosil.Řekl bych že jsem se vrátil asi o dvacetpět let spět a to i na pokojích.Vůbec to neodpovídá čtyrem hvězdám.

Personál
3
Služby
5
Čistota
9
Komfort
4
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 2.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Pretizeny personal se v ramci svych moznosti snazil.

  • Meli jsme zaplaceny pobytovy balicek - pobyt, procedura, sauna, bazen, stravovani atd. Po prijezdu jsme se dozvedeli, ze vsechny terminy na masaze jsou jiz plne. A to jsme do hotelu tri tydny predem volali..... Sauna nebyla dostatecne vytapena a bazen v hotelu uzavreny. Navic nefungoval vytah, coz vzhledem k tomu, ze se nase pokoje nachazely v sestem patre, take predstavuje velky nedostatek. Personalu bylo malo. Celkove jsme velmi zklamani . Ja osobne cestuji casto, ale s necim takovym jsem se jeste nesetkala.

Personál
5
Služby
1
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
4
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.