+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

HOTEL AGRICOLA Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 320 recenzí

  • Personál

    89%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    86%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

ZUZANA KOPTOVÁ

jednotlivec, 2.8.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velmi ceníme. Jsme rádi, že jste byla se službami v našem hotelu spokojená. Budeme rádi, když si pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních opět zvolíte náš hotel.
Vedení hotelu

Ladislav Přibáň

dospělý pár, 22.7.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pokoje dobre vybavene,ciste,sluzby velmi dobre, personal ochotny cokoli pomoci na hotelu vse prehledne restaurace - strava vynikajici ,vseho dostek procedury vseho druhu ochota personalu skoda jen ze lidi davaji prednost radeji zahranicnim dovolenym zde maji vse a za dobrou cenu vrele doporucuji zkuste to a uvidite

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Naše služby se snažíme stále vylepšovat ke spokojenosti hostů.
Budeme rádi, když si pro Váš případný příští pobyt v Mariánských Lázních opět vyberete náš hotel.
Vedení hotelu

Anonym

jednotlivec, 3.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 30.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Bazén, jeho obsluha, recepce.

  • Chování personálu při snídani.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 18.6.2018

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Okolí hotelu - čistota okolního prostředí Ochota a vstřícnost personálu Pobyt vhodný pro rodiny s dětmi případně s domácím mazlíčkem Možnost pěší či cykloturistiky Možnost parkování u hotelu - zdarma

  • Starší vybavení pokojů

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
6
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a budeme rádi, když si náš hotel vyberete i pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních.
Vedení hotelu

Helena Burešová

jednotlivec, 11.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Moc chutne jidlo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, které nás potěšilo. Jsme rádi, že jste byla v našem hotelu spokojená a budeme rádi, když si pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních opět vyberete náš hotel.
Vedení hotelu

Marie a Milan Sochorovi

jednotlivec, 1.6.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Byli jsme u Vás již po páté, což mluví samo o sobě. Klidno,dostačující zázemí, okolní parková úprava, výborná kuchyně. Vždyť jsme byli v Mariánských Lázních a Váš hotel splňuje naše představy. Děkujeme.

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, které nás velmi potěšilo. Jsme rádi, že jste v našem hotelu spokojení a budeme rádi, když si pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních vyberete opět náš hotel.
Vedení hotelu

Anonym

jednotlivec, 13.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Martin Sobota

dospělý pár, 9.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • 4 hvězdičkový hotel by měl mít kvalitní Wi-Fi a ledničku na pokoji

Personál
9
Služby
5
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše podnětné hodnocení. Kvalitu signálu wi-fi jsme prověřili a funguje bez problémů na všech pokojích.
S pozdravem
Vedení hotelu

Hana Bazalová

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Kadeřábková Alžběta

jednotlivec, 2.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina se staršími dětmi, 21.12.2017

Chemnitz Německo

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
2
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 8.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 29.11.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • ubytování a hlavně personál na velmi vysoké úrovni. Stravování bylo super. Všude čisto a útulno.

  • Bázén byl báječný, ale nemile nás překvapilo, že nesmírně foukal studený vzduch v místnosti. Takže pokud jsme nebyli zcela ponořeni do vody, tak nám byla celkově zima. Což bohužel jsme odnesli především na zdraví. Ostatní služby ve Spa nemohu hodnotit, protože jsme je nevyužili.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velice ceníme a jsme rádi, že jste byla s pobytem v našem hotelu spokojená. Co se týká studeného vzduchu v bazénu, prověřili jsme to a je vše v pořádku. Vedení hotelu.

Petr Čeněk

dospělý pár, 22.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Ochotný personál - kromě starších servírek, které se snažily vše pro hosty vyřizovat samy, mladší personál poslaly "jinam", přestože tím zdržovaly hosty. Hotel "postačoval" jen jako základna pro výlety do okolních měst.

  • Přes nabídku welness koupenou s poukazem bylo prakticky nemožné si vybrat jakoukoli proceduru. Stravování opravdu velmi podprůměrné, rozhodně se nejednalo o kulinářský zážitek, spíše naopak.

Personál
7
Služby
0
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
3
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velice ceníme. Mrzí nás, že jste nebyl zcela s Vaším pobytem spokojen. Hotel byl vystaven na konci 80. let, jeho vzhled bohužel ovlivnit nemůžeme, ale vnitřní prostory prošly postupně rekonstrukcí. Údaje, které uvádíme jsou pravdivé. V případě, že jste nebyl se stravováním spokojen, měl jste to řešit na místě, je nám líto, že se to dozvídáme až teď z Vašeho hodnocení. Co se týká procedur, které jste měl v balíčku, dle sdělení vrchní sestry jste každý měl počet procedur jak bylo objednáno, včetně masáže. Vzhledem k termínu, kdy jste byl ubytován a kdy byl hotel plně obsazen, nebylo možné si zvolit jakékoliv procedury, termíny byly obsazené.
Vedení hotelu.

Anonym

jednotlivec, 21.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lea Klémová

jednotlivec, 20.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Danuše Bustová

jednotlivec, 6.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 5.11.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Hotel pěkný, čistý a personál ochotný. Snídaně výborné.

  • Jen mám jiné zkušenosti s procedůrama. Rašelinová koupel- místo rašeliny jen esence v teplé vodě a parafín místo namáčení a natírání parafínem přímo na tělo jen průsvitný obvaz který jen šel okolo parafínu a nahrazeno teplím umělím polštářem. Vzhledem pěknému vybavení balnea by to chtělo vylepšit.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
HOTEL AGRICOLA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, jsme rádi, že jste byla spokojená. Co se týká Vaši stížnosti k procedůrám, na rašelinové koupele používáme rašelinový extrakt, který se vyrovná použití rašeliny. Z hygienických důvodů a i na doporučení výrobcem se nenanáší parafín přímo na tělo. Po přiložení gázy se na ni nanese parafín a jako termonosič se použije polštářek. Na šíji se nanáší pláty dodávané přímo od výrobce. Věříme, že toto vysvětlení Vám osvětlilo způsob podání těchto procedur a budeme se těšit, pokud si pro svůj pobyt opět zvolíte náš hotel. Vedení hotelu

Anonym

jednotlivec, 2.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8