+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

HOTEL AGRICOLA Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

by 302 reviews

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    85%
  • Preis-leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
Sortieren nach:
Show:

Danuše Bustová

Einzelreisende, 6.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Anonymus

Einzelreisende, 2.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonymus

Einzelreisende, 23.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • vse

  • studena voda v bazenu

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jaroslava Kramperová

Einzelreisende, 11.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Ochota personálu a jejich profesionální přístup, čistota a kvalita služeb

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Děkujeme Vám za Vaše kladné hodnocení a budeme rádi, když si náš hotel vyberete i pro další pobyt. Vedení hotelu.

Irina Chramova

Älteres Paar, 4.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Tomčala

Familie mit kleinen Kindern, 21.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Výhodná poloha Klidné okolí Mnoho vyžití pro dospělé i pro děti

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Josef

Älteres Paar, 5.8.2017

havířov Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan Nohava

Älteres Paar, 10.7.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

jiří stehlík

Einzelreisende, 23.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše petfektni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonymus

Einzelreisende, 18.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Snídaně s velkým výběrem a kvalitou.

  • Malé množství parkovacích míst. Vjezd mení totožný s adresou.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

pzdenka. Štorková

Einzelreisende, 15.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Špatně značení příjezdu k hotelu

  • Jednodušší jídelníček na obědy a večeře snídaně dostačující!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lenka Brožová

Einzelreisende, 4.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Tiché, příjemné ubytování, dobrá kuchyně a milý personál.

  • Na pokoji není malá lednička a trezor.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Hana Krejčová

Älteres Paar, 15.5.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel je blízko přírody, klidné tiché místo. Parkování auta v areálu hotelu. Lázeňské služby přímo v budově hotelu. Široká nabídka lázeňských procedur. Sauna, bazén. Dostupnost centra města městskou dopravou i pěšky. Dobré jídlo. Příjemný a ochotný personál jak v hotelu tak v lázeňské části. Vstřícnost k požadavkům na změny předplacené služby. Vybavení pokoje a velikost pokoje. Venkovní žaluzie. Dostupnost wifi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,
jsme rádi, že se pro Vás stal pobyt v našem hotelu Agricola Sport & Wellness Centre v Mariánských Lázních příjemným zážitkem. Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše milé hodnocení, Váš názor na služby a kvalitu našeho hotelu jsou pro nás velmi důležité. Budeme rádi, když náš hotel opět navštívíte.
Vedení hotelu

Pavol Belica

Einzelreisende, 14.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Velmi dobré služby ve wellness centru. Upravenost a čistota okolí hotelu. Profesionální úroveň personálu. Kvalitní služby stravování.

  • Žádnáí nabídka polévky k večeři. Nedostatečná nabídka ovoce. Nedodržení rezervace stolu v jídelně.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení Vašeho pobytu. V rámci Vašeho pobytu jste měl polopenzi, která se skládá z tříchodového menu (předkrm, hlavní chod a zákusek) a salátového baru. Polévka v rámci polopenze není, ale je možné si ji přiobjednat, v denní nabídce ji máme. Ovoce je podáváno ráno ke snídani ve formě ovocného salátu. Místo na večeři v restauraci jste měl po celý pobyt stálé, pouze na snídaně se mohlo stát, že Vaše místo bylo právě obsazené z důvodu plně obsazeného hotelu.
Rádi Vás v našem hotelu opět uvidíme.
Vedení hotelu

šmídova renata

Einzelreisende, 11.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Všechno, byla jsem velmi spokojená

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu

Anonymus

Einzelreisende, 9.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Perfektní umístění v přírodě a klidu, přitom úžasná dostupnost pěšky do centra a na kolonádu. Kolem hotelu skvělé sportovní zázemí, ale i možnost nákupu v supermarketech. V koupelně velká spokojenost s hydromasážní vanou :-). Mohu jen doporučit.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu

Šmídová

andere Gruppe, 8.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Krásný les hned vedle hotelu.

  • Nepříjemný a neochotný recepční. Bazén byl jeden den mimo provoz kvůli opravě, druhý den byla studená voda. Snídaňový bufet dobrý, ale večeře nám nechutnaly, kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu. Každý večer přijedou do hotelu čínští turisté a přespí tam. Z toho hotel pravděpodobné žije, takže čeští turisté pro ně nejsou důležití.

Personál
4
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Cena/kvalita
5
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a připomínky. Bohužel došlo během Vašeho pobytu k nepředvídatelné závadě na potrubí, která vyžadovala neodkladnou opravu. Z tohoto důvodu byl jedno odpoledne bazén mimo provoz a druhý den byla chladnější voda z důvodu jejího napuštění. Dle informací z našeho provozu restaurace byla Vaše připomínka k jídlu okamžitě napravena a k žádným dalším připomínkám již nedošlo.Chtěli bychom Vás ubezpečit, že náš hotel nežije pouze z čínských turistů, všichni hosté jsou u nás vítáni a jsou pro nás stejně důležití. Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme. Vedení hotelu.

Jiljí Gloser

Einzelreisende, 17.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Vysoce hodnotíme usměvavý a ochotný personál. pokoj byl udržovaný v čistotě. Milá byla obsluha v restauraci.

  • Nelíbily se nám zaplacené služby wellnes. masáž klasická i masáž aromatherapy trvala místo 55 minut asi 20 minut a s masážemi tohoto typu máme lepší zkušenost. Příjemná masáž byla provedena lávovými kameny. Kvalita teplých jídel byla průměrná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Vážení,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prověřili jsme čerpání Vašich procedur a zjistili jsme, že klasickou masáž a aromamasáž jste měli každou 55 minut, není tedy možné, aby trvaly 20 minut. Pokud jste nebyl s něčím spokojen, měl jste to na místě reklamovat, což jste neučinil. Nyní po Vašem odjezdu již bohužel nemůžeme nic pro Vaši spokojenost udělat, což nás mrzí.
Budeme rádi, když náš hotel znovu navštívíte a my Vás budeme moci přesvědčit o našich kvalitních službách.
Vedení hotelu

Miroslav Galovič

Einzelreisende, 10.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Hana Simmová

Älteres Paar, 25.3.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré, bazén i sauna příjemné . Nemám nic co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.