+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

HOTEL AGRICOLA Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 325 Bewertungen

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    81%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Tomáš Podval

Einzelreisender, 17.9.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Bronislava Stará

Älteres Paar, 11.9.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Poloha hotelu, mimo centrum lázní v klidné zóně

  • Vybavení pokojů - zastaralé, v porovnání s jinými hotely v této kategorii

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
6
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, které je pro nás podnětem k dalšímu zlepšování služeb pro naše hosty.
Vedení hotelu

Anonym

andere Gruppe, 3.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
6
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

ZUZANA KOPTOVÁ

Einzelreisender, 2.8.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velmi ceníme. Jsme rádi, že jste byla se službami v našem hotelu spokojená. Budeme rádi, když si pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních opět zvolíte náš hotel.
Vedení hotelu

Ladislav Přibáň

Älteres Paar, 22.7.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pokoje dobre vybavene,ciste,sluzby velmi dobre, personal ochotny cokoli pomoci na hotelu vse prehledne restaurace - strava vynikajici ,vseho dostek procedury vseho druhu ochota personalu skoda jen ze lidi davaji prednost radeji zahranicnim dovolenym zde maji vse a za dobrou cenu vrele doporucuji zkuste to a uvidite

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Naše služby se snažíme stále vylepšovat ke spokojenosti hostů.
Budeme rádi, když si pro Váš případný příští pobyt v Mariánských Lázních opět vyberete náš hotel.
Vedení hotelu

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

Einzelreisender, 21.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Všechno až na stravování.

  • To stravování bych každý týden měnila. Je to dost malý výběr pro takový hotel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

Anonym

Einzelreisender, 3.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

Älteres Paar, 30.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Bazén, jeho obsluha, recepce.

  • Chování personálu při snídani.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

Älteres Paar, 18.6.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Okolí hotelu - čistota okolního prostředí Ochota a vstřícnost personálu Pobyt vhodný pro rodiny s dětmi případně s domácím mazlíčkem Možnost pěší či cykloturistiky Možnost parkování u hotelu - zdarma

  • Starší vybavení pokojů

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
6
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a budeme rádi, když si náš hotel vyberete i pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních.
Vedení hotelu

Helena Burešová

Einzelreisender, 11.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Moc chutne jidlo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, které nás potěšilo. Jsme rádi, že jste byla v našem hotelu spokojená a budeme rádi, když si pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních opět vyberete náš hotel.
Vedení hotelu

Marie a Milan Sochorovi

Einzelreisender, 1.6.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Byli jsme u Vás již po páté, což mluví samo o sobě. Klidno,dostačující zázemí, okolní parková úprava, výborná kuchyně. Vždyť jsme byli v Mariánských Lázních a Váš hotel splňuje naše představy. Děkujeme.

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, které nás velmi potěšilo. Jsme rádi, že jste v našem hotelu spokojení a budeme rádi, když si pro Váš příští pobyt v Mariánských Lázních vyberete opět náš hotel.
Vedení hotelu

Anonym

Einzelreisender, 13.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Martin Sobota

Älteres Paar, 9.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • 4 hvězdičkový hotel by měl mít kvalitní Wi-Fi a ledničku na pokoji

Personál
9
Služby
5
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše podnětné hodnocení. Kvalitu signálu wi-fi jsme prověřili a funguje bez problémů na všech pokojích.
S pozdravem
Vedení hotelu

Hana Bazalová

Einzelreisender, 23.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Kadeřábková Alžběta

Einzelreisender, 2.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 21.12.2017

Chemnitz Německo

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
6
Čistota
2
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

Einzelreisender, 8.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

Einzelreisender, 29.11.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • ubytování a hlavně personál na velmi vysoké úrovni. Stravování bylo super. Všude čisto a útulno.

  • Bázén byl báječný, ale nemile nás překvapilo, že nesmírně foukal studený vzduch v místnosti. Takže pokud jsme nebyli zcela ponořeni do vody, tak nám byla celkově zima. Což bohužel jsme odnesli především na zdraví. Ostatní služby ve Spa nemohu hodnotit, protože jsme je nevyužili.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velice ceníme a jsme rádi, že jste byla s pobytem v našem hotelu spokojená. Co se týká studeného vzduchu v bazénu, prověřili jsme to a je vše v pořádku. Vedení hotelu.

Petr Čeněk

Älteres Paar, 22.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
45 %
  • Ochotný personál - kromě starších servírek, které se snažily vše pro hosty vyřizovat samy, mladší personál poslaly "jinam", přestože tím zdržovaly hosty. Hotel "postačoval" jen jako základna pro výlety do okolních měst.

  • Přes nabídku welness koupenou s poukazem bylo prakticky nemožné si vybrat jakoukoli proceduru. Stravování opravdu velmi podprůměrné, rozhodně se nejednalo o kulinářský zážitek, spíše naopak.

Personál
7
Služby
0
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
3
HOTEL AGRICOLA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velice ceníme. Mrzí nás, že jste nebyl zcela s Vaším pobytem spokojen. Hotel byl vystaven na konci 80. let, jeho vzhled bohužel ovlivnit nemůžeme, ale vnitřní prostory prošly postupně rekonstrukcí. Údaje, které uvádíme jsou pravdivé. V případě, že jste nebyl se stravováním spokojen, měl jste to řešit na místě, je nám líto, že se to dozvídáme až teď z Vašeho hodnocení. Co se týká procedur, které jste měl v balíčku, dle sdělení vrchní sestry jste každý měl počet procedur jak bylo objednáno, včetně masáže. Vzhledem k termínu, kdy jste byl ubytován a kdy byl hotel plně obsazen, nebylo možné si zvolit jakékoliv procedury, termíny byly obsazené.
Vedení hotelu.