+48 222 030 341
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

HOTEL AGRICOLA Recenzje

Ocena hotelu

87%
Bardzo dobrze

by 296 reviews

  • Personel

    90%
  • Czystość

    92%
  • Wyposażenie

    87%
  • Komfort

    85%
  • Cena

    81%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Josef

para, 5.8.2017

havířov Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan Nohava

para, 10.7.2017

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

jiří stehlík

podróżujący w pojedynkę, 23.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Vše petfektni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 18.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Snídaně s velkým výběrem a kvalitou.

  • Malé množství parkovacích míst. Vjezd mení totožný s adresou.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

pzdenka. Štorková

podróżujący w pojedynkę, 15.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Špatně značení příjezdu k hotelu

  • Jednodušší jídelníček na obědy a večeře snídaně dostačující!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lenka Brožová

podróżujący w pojedynkę, 4.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Tiché, příjemné ubytování, dobrá kuchyně a milý personál.

  • Na pokoji není malá lednička a trezor.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Hana Krejčová

para, 15.5.2017

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Hotel je blízko přírody, klidné tiché místo. Parkování auta v areálu hotelu. Lázeňské služby přímo v budově hotelu. Široká nabídka lázeňských procedur. Sauna, bazén. Dostupnost centra města městskou dopravou i pěšky. Dobré jídlo. Příjemný a ochotný personál jak v hotelu tak v lázeňské části. Vstřícnost k požadavkům na změny předplacené služby. Vybavení pokoje a velikost pokoje. Venkovní žaluzie. Dostupnost wifi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,
jsme rádi, že se pro Vás stal pobyt v našem hotelu Agricola Sport & Wellness Centre v Mariánských Lázních příjemným zážitkem. Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše milé hodnocení, Váš názor na služby a kvalitu našeho hotelu jsou pro nás velmi důležité. Budeme rádi, když náš hotel opět navštívíte.
Vedení hotelu

Pavol Belica

podróżujący w pojedynkę, 14.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
94 %
  • Velmi dobré služby ve wellness centru. Upravenost a čistota okolí hotelu. Profesionální úroveň personálu. Kvalitní služby stravování.

  • Žádnáí nabídka polévky k večeři. Nedostatečná nabídka ovoce. Nedodržení rezervace stolu v jídelně.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení Vašeho pobytu. V rámci Vašeho pobytu jste měl polopenzi, která se skládá z tříchodového menu (předkrm, hlavní chod a zákusek) a salátového baru. Polévka v rámci polopenze není, ale je možné si ji přiobjednat, v denní nabídce ji máme. Ovoce je podáváno ráno ke snídani ve formě ovocného salátu. Místo na večeři v restauraci jste měl po celý pobyt stálé, pouze na snídaně se mohlo stát, že Vaše místo bylo právě obsazené z důvodu plně obsazeného hotelu.
Rádi Vás v našem hotelu opět uvidíme.
Vedení hotelu

šmídova renata

podróżujący w pojedynkę, 11.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Všechno, byla jsem velmi spokojená

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Perfektní umístění v přírodě a klidu, přitom úžasná dostupnost pěšky do centra a na kolonádu. Kolem hotelu skvělé sportovní zázemí, ale i možnost nákupu v supermarketech. V koupelně velká spokojenost s hydromasážní vanou :-). Mohu jen doporučit.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu

Šmídová

inna grupa, 8.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
46 %
  • Krásný les hned vedle hotelu.

  • Nepříjemný a neochotný recepční. Bazén byl jeden den mimo provoz kvůli opravě, druhý den byla studená voda. Snídaňový bufet dobrý, ale večeře nám nechutnaly, kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu. Každý večer přijedou do hotelu čínští turisté a přespí tam. Z toho hotel pravděpodobné žije, takže čeští turisté pro ně nejsou důležití.

Personál
4
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Cena/kvalita
5
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a připomínky. Bohužel došlo během Vašeho pobytu k nepředvídatelné závadě na potrubí, která vyžadovala neodkladnou opravu. Z tohoto důvodu byl jedno odpoledne bazén mimo provoz a druhý den byla chladnější voda z důvodu jejího napuštění. Dle informací z našeho provozu restaurace byla Vaše připomínka k jídlu okamžitě napravena a k žádným dalším připomínkám již nedošlo.Chtěli bychom Vás ubezpečit, že náš hotel nežije pouze z čínských turistů, všichni hosté jsou u nás vítáni a jsou pro nás stejně důležití. Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme. Vedení hotelu.

Jiljí Gloser

podróżujący w pojedynkę, 17.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
94 %
  • Vysoce hodnotíme usměvavý a ochotný personál. pokoj byl udržovaný v čistotě. Milá byla obsluha v restauraci.

  • Nelíbily se nám zaplacené služby wellnes. masáž klasická i masáž aromatherapy trvala místo 55 minut asi 20 minut a s masážemi tohoto typu máme lepší zkušenost. Příjemná masáž byla provedena lávovými kameny. Kvalita teplých jídel byla průměrná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7
HOTEL AGRICOLA replied to this review.
Vážení,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prověřili jsme čerpání Vašich procedur a zjistili jsme, že klasickou masáž a aromamasáž jste měli každou 55 minut, není tedy možné, aby trvaly 20 minut. Pokud jste nebyl s něčím spokojen, měl jste to na místě reklamovat, což jste neučinil. Nyní po Vašem odjezdu již bohužel nemůžeme nic pro Vaši spokojenost udělat, což nás mrzí.
Budeme rádi, když náš hotel znovu navštívíte a my Vás budeme moci přesvědčit o našich kvalitních službách.
Vedení hotelu

Miroslav Galovič

podróżujący w pojedynkę, 10.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Hana Simmová

para, 25.3.2017

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré, bazén i sauna příjemné . Nemám nic co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

para, 21.11.2016

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Dušan Fornalský

rodzina ze starszym dzieckiem, 20.11.2016

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • Čistota,bazén a sauna.A také dostupnost k centru.

  • Nelíbila se mi strava kterou hotel nabízel.Stále se opakující. Obsluha také špatná. Organyzace a vstřícnost na bodu mrazu.O vše aby se člověk prosil.Řekl bych že jsem se vrátil asi o dvacetpět let spět a to i na pokojích.Vůbec to neodpovídá čtyrem hvězdám.

Personál
3
Služby
5
Čistota
9
Komfort
4
Cena/kvalita
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 2.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
38 %
  • Pretizeny personal se v ramci svych moznosti snazil.

  • Meli jsme zaplaceny pobytovy balicek - pobyt, procedura, sauna, bazen, stravovani atd. Po prijezdu jsme se dozvedeli, ze vsechny terminy na masaze jsou jiz plne. A to jsme do hotelu tri tydny predem volali..... Sauna nebyla dostatecne vytapena a bazen v hotelu uzavreny. Navic nefungoval vytah, coz vzhledem k tomu, ze se nase pokoje nachazely v sestem patre, take predstavuje velky nedostatek. Personalu bylo malo. Celkove jsme velmi zklamani . Ja osobne cestuji casto, ale s necim takovym jsem se jeste nesetkala.

Personál
5
Služby
1
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
4

Renata Skafová

rodzina z małym dzieckiem, 31.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
40 %
  • Hotel Agricola nabízí příjemnou a dobře vybavenou zahradu pro pobyt s dětmi. Minigolf a petangue jsme využili i na podzim. Také sauna s bazénem je nová a pěkná. Pokoje jsou čisté. Možnost parkování přímo u hotelu je v ML výjimečná.

  • Chování personálu, který na návštěvníky přenáší svoji nespokojenost a chaos, který v hotelu evidentně panuje, nepřispívá k dobrému pocitu z dovolené. Personálu je málo, nestíhá a výsledkem je často nepříjemné chování k návštěvníkům. Cosi jako návrat do 80. let minulého století.

Personál
2
Služby
2
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Anonim

para, 31.10.2016

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Čistota a zařízení hotelu velmi dobré, kvalita jídla také.

  • Protože byl hotel přeplněný, byl problém se vůbec objednat na masáže a jiné procedury, masérky nestačily uspokojit zájem ubytovaných, byl jich nedostatečný počet.

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
6

Kateřina Tučková

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Wi-Fi na pokoji, parkování v ceně, pěkné prostředí

  • zmatky při příjezdu i po celou dobu pobytu, personál zřejmě přetížen, i když se snažili, bohužel nepůsobili moc profesionálně

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.